22 Kasım 2016 Salı

Rüya


Yaklaşık bir hafta önce rüyamda Ali Babayı gördüm. Sözde mahpushanedeymiş, ben de görüş gününe gidecekmişim. Annem ve Yusuf abi ile gidiyoruz, önce müdürlük gibi bir yerde bekledikten sonra ana binaya doğru yürürken görümcem Gizem'i arıyorum. "Söylemek istediğin, iletmemi istediğin bir şey var mı?" diyorum. O da "hakkını helal etsin" diyor. İkimiz de ağlıyoruz. Derken binaya giriyorum, bembeyaz bir bina... odaların kapıları açık, hepsine bakıyorum tek tek ve Ali Babayı uzun bir masanın baş kısımlarında yemek yerken görüyorum. Gömleği, kazağı ile başını tabağından kaldırmıyor. Kalabalık bir yer. Kız-erkek-genç-yaşlı herkes orada ve hepsi çok mutlu, şık... "Allah Allah, buradakilerin keyfi yerinde demekki" diye düşünüyorum. Ali Babayla göz göze geliyorum ama o beni görmezden geliyor. "Neden yanıma gelmiyor acaba?" diye düşünürken uyanıyorum...


Uzaktan da olsa onu görmek, iyi olduğunu bilmek içime su serpiyor (inşallah gittiği yerde keyiflidir) ama yine de yokluğu insanın canını acıtıyor... 
inşallah rüyada bile olsa onu tekrar görme şansım olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder