14 Ağustos 2013 Çarşamba

Kısaca "ben"...


1986 yılında Aydın’da dünyaya geldim ve 13 yıl Aydın’da yaşadıktan sonra 4 yıl Ankara’da ikamet ettim. Bahama Adaları’na taşınmadan önceki son 10 yılımı da İstanbul’da geçirdim. Liseye Ted Ankara Kolejinde başlayıp, İstanbul Kalamış Lisesi’nde bitirdim. Maltepe Üniversitesi Psikoloji Bölümünü bitirdikten sonra terapist olmak istemediğime karar verip Okan Üniversitesi’nde MBA yaptım. O sıralarda Avea İletişim A.Ş’de İnsan Kaynakları part-time elemanı olarak görev yapıyordum. 2010 yılının Ağustos ayında Coca-Cola İçecek A.Ş’de Satış Departman Koordinatörü olarak görev yapmaya başladım. 2011 Ocak ayı itibariyle Pazarlama Departman Koordinatörlüğü, 2011 Ekim ayı itibariyle de son görevim olan İnsan Kaynakları Yetenek Kazandırma Sorumlusu rollerini üstlendim. Bu çok sevdiğim şirketimi ve rolümü, eşimin Bahama Adaları’nda iş bulması ile sonlandırmak zorunda kaldım. 3 yıllık Coca-Cola İçecek A.Ş deneyiminden sonra kendimi ıssız bir adada buldum ve hikayelerimi yazmaya karar verdim. Umarım hoşunuza gider…

4 yorum:

  1. Takip etmek benim için de enteresan olucak sevgili aslı :) 95 yılında bunları hayal etmek imkansızdı. Nereden nereye.... Yazılarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. sonradan yazdıklarından anladığım, ada öyle pek de "ıssız" değil. her yer polis, her yer taksim, pardon arka sokaklar olduğuna göre...

    YanıtlaSil
  3. Geçmişinden belliydi zaten geleceğinin renkli olacağı.. Hayır Bahama olmazdı da Guatemala olurdu :)

    YanıtlaSil