21 Ağustos 2013 Çarşamba

BAHAMALI KIZLAR

Adaya gelmeden önce yerlilerin %70’inin siyahi olduğunu öğrendiğimde Allah biliyor ya, hiçbir kıskançlık belirtisi göstermedim. Nedense benim aklımda siyahi kızlar hep şişman, tövbeler olsun böyle çirkin olur diye bir düşünce vardı. Geldiğimde düşüncemin biraz olsun doğru olduğunu tespit ettim aslında. Allah günah yazmasın ama yaşlar arttıkça bu siyahi kızlar çirkinleşiyor. O sebeple ilk günler güzel geçiyordu, ta ki gece Marketplace’e gidene kadar…

Marketplace denilen yer her türden restoran ve barların bulunduğu, ortasında minik bir sahne bulunan ve bu sahnede de belli bir saate kadar eğlencelerin olduğu bir yer. Ufak tefek mağazalar da var tabi, o sebeple burası adanın kalbi sayılabilir. Gözünüzde canlanması açısından; vay efendim bir Pendik Marina vay efendim bir Çeşme Marina’daki mağazaların ve restoranların daha küçük ve sıkış tepiş olduğunu düşünün, heh oralar gibi işteJ Özellikle cumartesi geceleri herkes burada diyebiliriz… Buradaki mekanları ve ortamı ayrıca anlatacağım ama şimdi kızlara dönelim…
Gencecik körpecik kızlar 15cm topuklu ayakkabı ile desteklenmiş uzun bacakları, çıkık popoları, değişik saç stilleri ve kıyafetleri ile tüm gözleri üzerlerine çekebiliyorlar. Bırakın beyleri, ben bile gözümü alamıyorumJ e tabi her yaşın ayrı güzelliği vardır, biz de o yaşlardan geçtik, gençler kendilerini beğendirmeye çalışıyor, aynı yerden 7200 kere geçmekten sıkılmıyor. Bir de burada Türkiye’nin tersine (!) kızlı erkekli sokaklarda dolaşıyorlar. O sebeple özellikle kızlar bakım, seksilik, güzellik için ellerinde ne var ne yoksa çıkarıyorlar…
Bu tezimi aşağıda birkaç resim ile desteklemek isterim.
 
Hal böyle olunca ben kendimi hem yaşlanmış hem de fiziksel olarak minnoş hissediyorum –Hırs yaptırtmayın, 25cm topuklularımı giydirmeyin banaJ
Her şey güzel hoş ama buradaki kadınların tırnaklarına hiç özenmiyorum. Çok korkuyorum yavaş yavaş buranın modasına uymaya çalışır da o tırnaklar gibi tırnaklarım olursa diye… Tırnak konusuna daha sonra değineceğim. Şimdi konumuza dönelim, ne diyorduk, hah kızlar…
Bir de bunların erkek boyutu var tabi. Erkekler de bunun tam tersine, o gelişmemiş vücutlarına kliplerde gördüğümüz gibi düşük bel pantolonlar, üzerine saçma bir t-shirt giyerek takılıyorlar. Gevşek gevşek gülüşleri var bir de koca ağızları ile… Kızlar böyle uzaktan uzaktan bakıp o erkeklere gülümsemiyor mu? Allah’ım sen bu güzelliği verdin de neden bir zevk vermedin bu kıza demekten kendimi alamıyorum. İnsan biraz seçici olur ya… Kızlara gidip silkelenin ve kendinize gelin demek istiyorum… “Aptallık etme sen Bihter Ziyagil’sin!” derler bizim ülkede bilir misinJ yok ki bir Aşk-ı Memnu dizisi burada.. Her yer polisiye her yer Arka Sokaklar… Büyüyünce anlarlar belki diyorum, o zaman da kızlar şişmanlıyor, dengeyi bulamıyoruz…

4 yorum:

  1. :) aslı çok aydınlatıcı olmuş,allah iyiliğini versin der selam ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. Senin gibi güzel bir Bağdat Caddesi fun'ı oralarda adaptasyon sorunu çekmez diye düşünüyorum kuzum :))

    YanıtlaSil
  3. Yok beee onların poposu da çok çıkık oluyo, bacakları da fazla uzun... (bok atcan kızım, sonuna kadar inkar başka çözümü yok :P )

    YanıtlaSil